Firemní identita

K dobře fungující společnosti neodmyslitejně patří její tvář. Celková image firmy v jednotném grafickém a vizálním stylu posune Vaši společnost o velký kus dál a pro komunikaci s náročnejšími zákazníky je v mnoha případech naprosto klíčová.  Zaujměte nejen produktem ale i celkovým pohledem na Vaši společnost, který Vás odliší od průměrné konkurence. 

V současné době stále více mužů všech věkových kategorií dbá o svůj zevnějšek. Nejen kvůli povolání, atraktivnímu vzhledu, ale především kvůli vlastnímu dobrému pocitu. A právě pro tyto zákazníky jsou zde pánská holičství - barber shopy. Místa, kde se jakýkoliv muž bude cítit dobře a dostane se mu té největší péče.

Pro pánský holičský salon Kings Barbers jsme vytvořili a zrealizovali tento logotyp.

Rostliny, plíce planety, jsou největším producentem kyslíku a my bychom se o ně proto měli náležitě starat. Společnost GreenDrop se zabývá výrobou a prodejem pěstebních systému pro široké spektrum rostlin. Přináší tedy možnost pěstování v podmínkách,ve kterých by to jinak nebylo možné.

 

Pro jejich novou produktovou řadu jsme připravili tento Logotyp.  

Společnost Danfil Diamonds patří mezi největší výrobce diamantových šperků v ČR. Naším úkolem v tomto projektu bylo, vytvořit kopletní vizuální tvář firmy, která bude odpovídat luxusnímu zaměření diamantových výrobků. 

Pro online obchod isix.cz, který se zabývá prodejem sportovních kamer a jiné elektroniky spojené s outdoorovými sporty, jsme vytvořili koncept nového logotypu. Navrhli jsme proto logo, které stejně tak, jako sportovní vybavení, musí být jednoduché a funkční. 

Našim dalším projektem je tvář obchodu Mini Donuts, který nabízí oblíbené původně americké koblihy s otvorem uprostřed. Jejich sortiment je opravdu lákavý a naším cílem bylo ještě více navnadit potenciálního zákazníka ke koupi donutu.

Tak neváhejte a podívejte se na jejich nabídku sladké svačinky, které jen tak někdo neodelá!

Společnost s více jak 20 letou tradicí ve výrobě a zpracování bylin. To je Kamens Herbs. Ale ani silný příběh tradičního výrobce se v současné době neobejde bez moderní tváře, která dokáže zaujmout stále více náročné zákazníky. Kompletní re-design loga a vizuální identity je základ k tomu, aby se firma vymanila z šedi a dokázala přizpůsobit současným trendům. 

Koncept firemní identity pro nově vznikající Moderní Pivnici Výčep, která se od konkurence v mnohém odlišuje. Moderní vzhled, interiér kterému převládá leštěný beton a dřevo a celkový přístup k požadovanému vizuálu dalo vzniknout grafickému vzhledu, který je v tomto odvětví jedinečný. 

Pojďte do toho s námi !

© 2019 Take Up Visuals All Rights Reserved

Artboard 6_2x.png